Alla inlägg den 13 februari 2011

Av bokpussel - 13 februari 2011 17:15

Dag 13 - Din favoritförfattare

Ah! *rulla runt på golvet i en hög av ångest*

Den första som kommer upp i huvudet är självklart George R R Martin, men har jag verkligen läst tillräckligt många böcker av honom för att ens tycka något? Markus Zusak var härlig rent språkmässigt men honom har jag bara hunnit läsa en bok av än så länge. Gah!

Fast det blir George R R Martin i alla fall. Fast J K Rowling är duktig också. För att inte tala om Terry Pratchett. För att inte tala om...


Dag 14 - Favoritbok av din favoritförfattare

Kastar in även denna rubrik i det här inlägget... Hela serien A song of ice and fire är grymt läsvärd, fast tyvärr är den inte färdigskriven än... Det är även det enda jag faktiskt läst av G R R M.

Av bokpussel - 13 februari 2011 13:43

Av dessa:    

  

Får man detta:

  

(Fast inte nallen då...)

  

Vad ville jag säga med det?

Jo, att jag byggt klart och rivit pusslet jag fick av brodra mi i julklapp. (Som alltid med lite hjälp av systra mi, då.)

Nu tänker dammsuga mitt rum, ringa Rebs för att tillbringa delar av eftermiddagen/kvällen med henne och äta något. I lite okänd ordning.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards